loading...
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی
تیارا شاپ بازدید : 50 جمعه 03 اردیبهشت 1400 نظرات (0)
L'Oreal Cosmetics

نکات مهمی که باید درباره تشخیص تقلبی یا اصل بودن لوازم آرایشی و بهداشتی لورال  بدانید :

همه ما میدانیم که امروزه در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی لورال و دیگر برند ها به غیر از برند های اصل نمونه های تقلبی ای نیز وجود دارند ، تولید میشوند و در بین بازار توضیع میشود ؛ به همین علت تشخیص دادن محصول اصل و تقلبی دشوار است .

در این مقاله میخواهیم از شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی لورال و چگونگی تشخیص تقلبی یا اصل بودن محصولات شرکت لورآل ( L’Oréal ) بگوییم .

لورآل ( L’Oréal ) یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسوی است که فعالیت خود را از سال 1909 میلادی شروع کرده است و به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم آرایشی جهان شناخته میشود . لوازم آرایشی و بهداشتی لورال محصولات خود را بر پایه تحقیق و نوآوری تولید می‌کند و بیش از یک میلیارد مصرف‌کننده در دنیا دارد . شرکت لورال در شهر پاریس و به دست اوژن شولر شیمی دان فرانسوی تأسیس شد .

اوژن شولر در سال 1907 اولین رنگ مو شیمیایی جهان را اختراع کرد که این رنگ مو اورئال (Auréole) نام داشت رنگ موهایی که او تولید می‌کرد دارای حنا و نمک‌های معدنی بودند و ظاهر روشنی به موها می‌دادند. او یکسال با نوآوری جدیدش با نام “شرکت رنگ موی بی ضرر فرانسوی” تجارت کرد و بعد ها نام شرکت را به لوازم آرایشی و بهداشتی لورال ( L’Oréal ) تغییر داد .

تمرکز محصوولات شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی لورال بر محصولاتی چون رنگ مو ، کرم های ضد آفتاب و مراقبت از پوست ،  عطر و لوازم آرایشی است . اما تحقیقاتی در زمینه مهندسی بافت ، درماتولوژی و تولید دارو های شیمیایی انجام میدهد و همچنین در حوضه فناوری نانو دارای بالا ترین تعداد ثبت اختراع در ایالت متحده آمریکا است .

شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی لورال در حال حاضر مالک ۳۶ شرکت‌ بزرگ مانند لنوین، جورجیو آرمانی، لانکوم، دیزل و … است. لورال از همان ابتدا کار خود را با تحقیق و نوآوری آغاز کرد و در حال حاضر ۶ مرکز تحقیق و توسعه در فرانسه، آمریکا، ژاپن، چین و هند دارد. این برند در حال حاضر محصولات خود را در ۵ قاره‌ی جهان و ۱۳۰ کشور به فروش می‌رساند و ۸۹ هزار کارمند در سراسر دنیا برای این برند کار می‌کنند.

شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی لورال همواره به دنبال این است که از تکنولوژی‌های جدید در تولید محصولات خود استفاده کند. هر ۲ برند L’Oréal Paris  و L’Core Paris برندهای لوازم آرایشی هستند که از نانوتکنولوژی در محصولات خود استفاده می‌کنند .
این شرکت اکنون بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی محصولات آرایشی و زیبایی است و بیشتر سهام آن متعلق به لیلیان بتنکور (Liliane Bettencourt) دختر اوژن شولر است. لیلیان با در اختیار داشتن ثروتی معادل ۳۶.۴ میلیون دلار ثروتمندترین زن دنیا است  .

در ابتدا باید از فرق اصل و فیک بودن یک محصول بگوییم . محصولات اورجینال را خود کشور سازنده محصول تولید میکند و تمام قوائد و قوانین استاندارد را در ترکیبات محصول رعایت میکند و اما محصول فیک به معنای نداشتن کیفیت محصول اصلی و رعایت نکردن ترکیبات استاندارد محصول میباشد .
برخی از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی بدون اطلاع از فیک بودن محصول را استفاده کرده و با عوارض آن مواجه میشوند و شرکت اصلی را مقصر میدانند اما اگر با اطلاعات کامل خرید را انجام دهیم از این مشکل ها خبری نیست .

  • در ابتدا با چند روش کلی تشخیص کرم پودر لورآل اصل از فیک آشنا میشویم :

بارکد : هر محصول بارکد خاص خودش را دارد که از سمت چپ سه رقم اول نشان دهنده کشور سازنده آن محصول است . جالب اینجاست که حتی شرکت های تحت لیسانس را هم نشان نمیدهد ، یعنی اگر برای مثال محصول تحت لیسانس فرانسه باشد اما در ترکیه پر شده باشد ، ترکیه را به عنوان کشور سازنده نشان میدهد .

در این بارکد سه رقم اول از سمت چپ یعنی 626 است .

بارکد

این کد مختص کشور ایران است .

 

 

برچسب زرد رنگ اصالت کالا : بعضی از محصولات قاچاق و مسافری برچسب زرد را ندارند ، این برچسب نشانه اصالت است و فقط به محصولات اورجینال تعلق میگیرد .

لوازم آرایشی و بهداشتی لورال

با استفاده از سامانه پیامکی  20008822  میتوانید از اورجینال بودن محصول خود مطمعن شوید .
بعد از تراشیدن برچسب خاکستری رنگ ، کد 16 رقمی ای که ظاهر میشود . کد 16 رقمی را به 2000822 ارسال کرده و منتظر جواب آن بمانید تا از اورجینال بودن محصول خود اطمینان حاصل کنید .

 

 

 

بچ کد : یک برچسب روی کالا است که شامل یک سری اطلاعات از قبیل سری ساخت ، تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول است .
شما میتوانید با استفاده از بچ کد در سایت های معتبر از اورجینال بودن محصول مورد نظرتون مطمعن شوید .
نکته جالت و قابل ذکر بچ کد این است که تاریخ اتقضای برخی محصولات که روی بسته بندی مشخص نشده اند را میتوانید از بچ کد روی محصول ببینید .

 

  • حال با تمرکز بیشتری بر محصولات لورآل ( L’Oréal ) به مقایسه میپردازیم .

تشخیص تقلبی یا اصل بودن کرم پودر توتال کاور لورآل

لوازم آرایشی و بهداشتی لورال

  • شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی لورال عبارت 24HR را در کادر بنفش قرار داده اما نمونه تقلبی در کادری صورتی رنگ میباشد و متن های داخال کادر در نمونه اصلی تقریبا فاصله ای با انتهای کادر ندارند اما در نمونه تقلبی به اندازه یک خط فاصله دار میباشد .
  • جنس بنده نمونه اصلی مشکی مات است و عبارت L’Oréal PARIS اما در نمونه تقلبی جنس بدنه مشکی براق است و عبارت L’Oréal PARIS در بالای کادر مشکی قرار دارد .
  • فرق عبارت TOTAL COVER در نمونه اصلی و تقلبی با کمی توجه مشخص میشود ؛ در محصول با اصالت این کلمه بولد ( زخیم ) نوشته شده اما در محصول تقلبی فونت این عبارت کمی نازک تر است . رنگ عبارت نیز باهم متفاوت اند به صورتی که در نمونه اصلی بنفش و در نمونه تقلبی صورتی میباشد .

تشخیص تقلبی یا اصل بودن شامپوالسو لورا

لوازم آرایشی و بهداشتی لورال

  • بررسی کیفیت بسته بندی ، رنگ و بوی محصول .
  • شامپو های لوازم آرایشی و بهداشتی لورال اصل دارای بو و کیفیت فوق العاده است و به راحتی قابل تشخیص است .
  • مهم ترین روش برای محصولاتی مثل شامپو السو لورال که تشخیص دادن اصل و تقلبی آن بسیار دشوار است بررسی قیمت محصول است زیرا قیمت محصولات اورجینال به قیمت های اصلی در سایت لورال بسیار نزدیک اند و اگر محصولی با قیمت پایین تراز نرخ اصلی مشاهده کردید ممکن است کالا از نوع تقلبی باشد .

 

شما میتوانید برای مشاهده و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی لورال L’Oréal ) به سایت تیارا شاپ مراجعه کنید . 

منبع : www.teeara.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 710
  • بازدید کلی : 2,267